Profesyonel Destek Anlaşmaları

NexGen profesyonel destek anlaşmaları; çok kullanıcılı bilgisayar ortamları ve ağlara yazılımsal ve donanımsal destek sağlamak amacıyla siz müşterilerimize sunulmaktadır.

Müşterilerimize sunulan destek anlaşmalarında hedefimiz, ortaya çıkabilecek teknik problemleri tespit etmek ve talep edilen servis seviyelerinde çözümlemektir.

İleri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden, müşterilerimizin etkin bir şekilde faydalanmasını sağlamaktayız.

Günümüzde firmalar için oldukça önemli olan Bilgi teknolojilerinin, uygulanması ve işlerliği için sunduğumuz hizmet paketi. Esasen bu ürüne KORUYUCU BAKIM ANLAŞMASI diyoruz.

ONLINE DESTEK

SERVİS KATEGORİLERİ

Yerinde Servis kategorilerinde HelpDeskin belirleyeceği yöntemle çözüme gidilir.

DANIŞMANLIK

DANIŞMANLIK

Sistem Analizi gibi hizmetleri içermektedir. Kendi içinde müşterinin bütçesi ve ihtiyacı analiz edilerek farklı şekillerde sunulabilir.

SUNUCU DESTEĞİ

SUNUCU DESTEĞİ

5X8, 7×24 gibi farklı SLA seviyelerinde verilebilmektedir.

NETWORK DESTEĞİ

NETWORK DESTEĞİ

5X8, 7×24 gibi farklı SLA seviyelerinde verilebilmektedir.

PERİYODİK BAKIM

PERİYODİK BAKIM

4 Ayda 1 sistemin fiziksel kontrollerini ve bakımlarını içerir.

SİSTEM ANALİZİ

SİSTEM ANALİZİ

Sistem ve network yapınız üzerinde ücretsiz olarak gerçekleştireceğimiz analizler sonucunda ihtiyaç duyacağınız doğru çözümleri sunmaktayız.